Herní čas - RPG Famyok

Herní čas

 

1 reálný rok = 2 roky herní
6 reálných měsíců = 1 herní rok

 

Měsíce
Cenaxih – leden, červenec
Ploxe – únor, srpen
Slyzint – březen, září
Isots – duben, říjen
Iresis – květen, listopad
Trixh – červen, prosinec

Dny
Mondis – pondělí - den
Tredex – úterý - noc
Linepol – středa - den
Isordon – čtvrtek - noc
Euryn – pátek - den
Ni – sobota – noc
Naun – neděle (střídání úplňku a novu)

Vzhledem k tomu, že během jednoho reálného roku probíhají herní roky dva, mají postavy i dvakrát ročně narozeniny. Do svých profilů proto zapisujte herní měsíc, který spadá na dva měsíce reálné.

Těhotenství postav: 
Pro urychlení procesu těhotenství se tato doba vztahuje na jeden reálný/herní měsíc.

Stárnutí dětí narozených během hry:
1 reálný den = 1 měsíc života dítěte -> 96 dní (3 měsíce)
Tímto způsobem stárne dítě do svých osmi let. Do svých šesti let (dalších 72 dní) je postava NPC, může za ni částečně hrát rodič či opatrovník. Počínaje šestým rokem se může stát hráčskou postavou. Od osmi let (kdy se věk postavy ustálí, postava pak stárne dle běžného herního času), může být postavě založen profil. Profil postavy lze založit výjimečně i v šesti letech – dle přání hráče.

Slabosti ras při novu
Platící pro všechny rasy: Nefungují žádné koupené Schopnosti ani Herní výhody. Veškeré tréninky, kladné, pasivní vlastnosti ras jsou nefunkční. Během zatmění je nemožné provádět výcviky schopností.

Lidé: Špatně vidí.
Elfové: Jsou naprosto bezbranní, stále však cítí život přírody. Špatně vidí.
Bílé čarodějky/mágové: Nefungují jim žádné schopnosti, tréningy.  Špatně vidí.
Rituální čarodějky/mágové: Nefungují žádné rituály a ani živly. Špatně vidí.
Vlkodlaci: Nemohou se proměnit, jejich super rychlost, regenerace i super síla je snížena na úroveň lidskou. Ublížit jim zvládne stříbro i jakákoliv zbraň. Špatně vidí.
Upíři: Jejich super síla, regenerace a super rychlost je snížena na lidskou úroveň. Slunce jim neublíží, ale platí na ně okvětní lístky růže, stejně tak jim může ublížit téměř jakákoliv zbraň. Špatně vidí.

Důsledky úplňku na jednotlivé rasy

Lidé: Vidí zřetelně i v noci.
Elfové: Vidí zřetelně i v noci, Strom poznaní jim propůjčuje více energie, takže veškerá jejich kouzla mohou být mocnější.
Bílé čarodějky/mágové: Vidí zřetelně i v noci, úplné odhalení měsíce jim dovoluje provádět skupinové vyvolávání a meditace.
Rituální čarodějky/mágové: Vidí zřetelně i v noci, úplné odhalení měsíce jim dovoluje provádět rituály.
Vlkodlaci: Zvýší se jim fyzická síla, odolnost a rychlost. Jsou nuceni po celý den zůstávat ve vlčí podobě (nikoliv v bojové meziformě).
Upíři: Zvýší se jim fyzická síla, odolnost a rychlost. 



Přihlásit se




Odkazy

Ostatní


Spolupráce

 


Grafika

Vypravěc Bunny
Martell

 


Poděkování

Terry Morco
Tir
Martell
Andromeda
Vypravěč Bunny
Koira
T-bolt
Alia